Dagens Dagbok – Tisdagen den 2 februari 2010 – Eftermiddagen.


Borzko kom och hämtade mig på jobbet i dag. Han hade haft sin veckans lediga dag i dag, och han hade lämnat in vår bil på service och några reparationer. Allt hade gått bra med bilen, och fyratusen gick det på…

 

Vi åkte sen direkt hem. Sen höll jag på med diverse hushållsbestyr här hemma. Och jag satt också lite med datorn.

 

Middag åt jag sen redan vid halvfyratiden, och efter det så gjorde jag mig klar för att åka till ”Kör för alla!”.

 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är synd att det oftast kostar så mycket pengar när det gäller bilar. Man hade kunnat haft roligare för 4000 kr men samtidigt så kan man inte vara utan bil heller.

2010-02-02 @ 17:22:26
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, jag håller med dig. Det är liksom ett nödvändigt ont...

2010-02-02 @ 21:21:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0