Dagens Dagbok – Tisdagen den 2 februari 2010 – Jobbet.


Morgonen började med att Borzko körde mig till jobbet. Han hade sin veckans lediga dag i dag, och skulle lämna in vår bil på service och reparation.

 

I dag städade jag först matsalarna tillsammans med en kollega. Efter det jobbade jag med grönsakerna i skalen tillsammans med några kollegor. Och sen så jobbade jag i matsalarna som tredjeman.

 

Vi serverade fiskgratäng i dag (kapkummelfilé i citronsås), med kokt potatis till. Vår salladsbuffé hade vi förstås också.

 

Sju klasser hade friluftsdag i dag, så det var ganska så lugnt i matsalarna i dag.

 

Vi hade ”bara” personalbrist med en personal i dag, så det gjorde ju också att arbetsdagen i dag blev mycket, mycket bättre än i går.

 

Så allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0