Dagens Dagbok – Torsdagen den 18 februari 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Höll sen på här hemma med diverse hushållsbestyr. Varvade lite med stunder vid datorn också.

 

Vid fyratiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi två middag tillsammans.

 

Sen vid femtiden så gick jag till Centrum för att möta upp med Jenny som kom från jobbet.

 

Vi gjorde sen båda lite ärenden i Centrum. Bland annat så bokade jag in en tid till Frissan nästa vecka, för klippning och blekning av slingor. Och så fixade jag present till min systerson Mathias som fyller 20 år i helgen. Jenny gjorde också några ärenden.

 

Vi kom sen hem vid sextiden.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0