Dagens Dagbok – Torsdagen den 4 februari 2010 – Eftermiddagen + Kvällen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma en stund med diverse hushållsbestyr. En kort stund vid datorn blev det också.

 

Vid kvart i fyra sen så stack jag iväg med bilen, för att hämta upp Jenny på jobbet klockan fyra. Och sen så åkte vi båda två till Tumba, för att jag skulle hjälpa Jenny att packa saker.

 

Jimmy kom direkt från jobbet och mötte upp med oss där, vid halvfemtiden.

 

Sen så hjälptes vi alla tre åt att packa en del av Jennys saker. Vi fyllde ganska så många flyttlådor med grejer, och också en hel del sopsäckar.

 

Vi höll på till framåt sjutiden, och sen åkte vi hem till Farsta.


När vi kom hem, vid halvåttatiden, så kom precis Borzko från jobbet. Han åt då middag, och vi andra tre tog en kvällsfika och några mackor. Satt och pratade en stund gjorde vi också.

 

Resten av kvällen så satt Jimmy och Jenny på sina respektive rum, framför sina datorer. Borzko och jag satt uppe i vardagsrummet, och läste i varsin bok.

 

 

(Och Blogg.se strulade i går kväll, så jag kunde inte blogga det här då).

 



Kommentarer
Postat av: Anna

Visst körde Borzko lastbil? hur kopplar du av när han är ute och kör hela dagarna? anledningen till att jag frågar är att min man ska ut och åka långt imorgon en resa som tur och retur tar ca 10 timmar och jag känner mig helt sönderstressad av det, är så rädd när han är ute och kör även om jag vet att han kör bra, det är alla andra dårar jag oroar mig för och snö och halka....

2010-02-05 @ 17:19:23
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Borzko kör en jättestor och jättetung lastbil. Så den är nog relativt sätt rätt så säker, om han skulle krocka. Så jag känner mig inte orolig när han är ute och kör i den. Däremot om han är ute och kör i vår personbil...

2010-02-05 @ 22:24:55
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0