Dagens Dagbok – Fredagen den 8 januari 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jag höll sen på med diverse hushållsbestyr när jag kom hem.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Han följde då med mig till Centrum en sväng. Hämtade först ut ett bokpaket på Posten på Hemköp. Och sen handlade vi matvaror på Hemköp.

 

När vi kom hem så åt vi middag ihop. Och efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.

 

Jag höll återigen på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Satt lite med datorn en stund också.

 

Vid halvsextiden så kom Jenny hit hem direkt efter jobbet.

 



Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul att Jenny är hos familjen mycket nu i dagarna, roligt för dig att se henne så ofta!

2010-01-08 @ 18:46:28
URL: http://jatteroligblogg.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jonna: Absolut! :-D

2010-01-08 @ 19:00:01
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Kankse familje känslan drar i Jenny nu under helgdagarna!

2010-01-08 @ 20:30:00
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, kanske det! ;-D

2010-01-08 @ 20:39:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja varför är jenny så mycket hos er helt plötsligt? Har det hänt något mellan henne o jocke? Om du tycker det är för privat så är det helt okej, jag är bara nyfiken :p..

2010-01-08 @ 22:03:44
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Amanda: Som jag skrev som svar på en tidigare fråga, så svarar jag inte på privata frågor som gäller Borzko, Jimmy, eller Jenny. Det får dom göra själva. Fråga Jenny själv i hennes blogg.

2010-01-08 @ 22:12:39
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej, hoppas inte du tog illa upp att jag frågade! :) För övrigt vill jag ge dig beröm för en superbra blogg! Har följt både din och jennys blogg i många år men brukar inte kommentera.. Jag började läsa jennys blogg när hon var tillsammans med robin så det var länge sen! Det är så kul att läsa om eran vardag och jag går in o kikar dagligen. Keep up the good work! :)

2010-01-08 @ 23:29:29
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Amanda: Nej då, jag tog inte illa upp. Jag vill bara inte svara på personliga frågor som gäller andra än mig själv.



Kul att du har läst min och Jennys blogg i så många år! För det var ju några år sen som hon var ihop med Robin! ;-D Jättekul att du gillar att läsa om vår vardag. Jenny bloggar ju inte så mycket för tillfället, men jag hoppas att det kanske blir mer hos henne snart!Tack för allt beröm! :-)

2010-01-08 @ 23:34:14
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0