Dagens Dagbok – Fredagen den 8 januari 2010 – Kvällen.


Jag satte mig uppe i vardagsrummet vid halvsjutiden, och så läste jag i min bok: ”Blondie” av Birgitta Andersson. Varvade lite med datorstunder också.

 

Klockan åtta satte jag igång teven, och så tittade jag på ”Lets Dance”.

 

När det programmet sen var slut, klockan tio, så stängde jag av teven och fortsatte att läsa i min bok.

 

Och det här gjorde resten av familjen:

 

Jenny stack iväg vid halvsjutiden, in till stan, för att möta upp med några tjejkompisar.

 

Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.

 

Borzko jobbade sent i dag, på grund av vädret och lite annat strul. Han var inte hemma förrän vid elvatiden. Han gick då och la sig för att sova nästan på en gång.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0