Dagens Dagbok – Lördagen den 16 januari 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med ett fotografi).


Jag, Borzko, och Jimmy stack iväg med bilen vid fyratiden. Vi hämtade upp Jenny på jobbet när hon slutade. Och sen så åkte vi allihopa till Heron City i Kungens Kurva.

 

Och jag har aldrig varit med om att det har varit så otroligt mycket människor i Heron City. Först fick vi cirkla runt länge innan vi fick tag i en parkering. För det var helt fullt i hela parkeringshuset och på parkeringsplatserna utanför.

 

Sen hämtade vi ut våra biljetter i ”Biomaten”. Och tur att vi hade köpt och betalat klart dom hemma, så vi kunde göra det. För det var helt otroligt långa köer till biljettkassorna.

 

Vi gick sen och åt middag på dom gemensamma restaurangerna. Lika långa köer var det där, till alla matställen, och köer för att få tag på ett bord.

 

När vi hade fått ett bord, så köpte vi mat. Borzko, Jimmy och Jenny åt varsin kebabtallrik. Och jag åt en åttabitars sushi.

 

 

Vi gick sen till Willys och köpte lite gott att äta till filmen, och också lite att ha hemma sen senare.

 

Filmen började sen klockan kvart över sex, och höll på i lite drygt två timmar. En recension på filmen kommer som vanligt i ett separat inlägg.

 

När filmen var slut så körde vi först Jimmy hem till en kompis till honom. Och vi andra tre åkte hem till Farsta.

 

Satte igång teven och vår inspelningsbara digitalbox, och så tittade vi på ”Robinson” som vi hade spelat in.

 

Efter det programmet var slut, så satte jag mig med datorn en stund.

 



Jenny har börjat att blogga igen nu. Hon bloggade ett långt inlägg i kväll vid tiotiden.

 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Kanske fel inlägg och kommentera det här, men skriv vad du vill om dom i din familj, folk får väll va nyfikna vad som händer men som du säger " du berättar inget om jenny" men kan fof säga vad hön gör så :) Och hoppas det löser sig för jenny också då jag läser båda eras blogg (men henne är stängd)

Var filmen bra annars?

2010-01-17 @ 04:31:21
URL: http://fannz.bloggplatsen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Fanny: Tack för din kommentar. Jag får se hur jag gör med att skriva om familjen eller inte. Nu har ju Jenny börjat att blogga själv om sitt liv igen, så då blir det ju en annan sak. Så du kan läsa hennes blogg nu, för den är inte stängd längre.

Filmen var bra, recension finns i bloggen nu.

2010-01-17 @ 09:06:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0