Dagens Dagbok – Måndagen den 25 januari 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig i dag, för det var hans veckans lediga dag i dag.

 

Vi tog en fika ihop, och satt och pratade en stund.


Sen så gick jag till Centrum  för att uträtta lite ärenden. Först gick jag till Body Shop där jag gjorde ”trådning” på ögonbrynen och överläppen. 85:- respektive 40:- kostade det.

 

Efter det så gick jag runt och handlade på Body Shop, Åhléns, Clas Ohlsson, Specsavers, Apoteket, och T-blommor. Vad jag handlade finns på bilder i ett separat shoppinginlägg.

 

När jag kom hem igen så satte jag mig vid datorn och fixade månadens räkningar och överföringar.

 

Höll sen på lite här hemma och fixade med diverse hushållsbestyr en stund.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden, och då åt vi tre middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det sen också.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0