Dagens Dagbok – Onsdagen den 27 januari 2010 – Jobbet.


I dag började arbetsdagen med städning av matsalarna tillsammans med en kollega. Efter det så gick jag in i skalen och fixade där grönsakerna tillsammans med två kollegor.

 

Efter vår lunch, som vi alltid äter klockan nio, så åkte jag till vår annexskola för att vikariera där, på grund av personalbrist.

 

Där är det bara ett mottagningskök, och man jobbar helt ensam, och sköter om allting själv. Så jag tog emot grönsaker och mat, serverade, diskade, städade, och gjorde allting annat som hör till.

 

Maten som jag serverade i dag var fisksoppa. Och det var även mjukt bröd och skivad ost till.

 

Allt gick bra där, trots att det alltid känns lite ovant att vara där, eftersom det inte blir så ofta, och man hinner glömma bort mellan varven.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0