Dagens Dagbok – Söndagen den 10 januari 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse också, som nästan alltid på mina lediga dagar. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det ett stort glas kaffe och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Borzkos mobil larmade klockan nio, och han gick då upp och genomgick sina morgonbestyr. När han var klar så åt vi frukost tillsammans och satt och pratade en stund.

 

Sen så stack Borzko iväg till Farstahallen för att träna även i dag. Och jag satte igång med att dela min tid mellan dom tre sysslor som jag alltid gör här hemma. Jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr. Jag satt med datorn. Och jag läste i min bok, ”Jag ska fånga en ängel” av Håkan Östlundh.

 

Vid elvatiden så vaknade Jimmy och han gick då upp. Och strax efteråt så vaknade Jenny. Dom åt då frukost, och jag tog en fika och en pratstund med dom.

 

Jimmy satte sig sen vid datorn en stund. Och Jenny gick och la sig i sängen och vilade en stund. Jag satt länge inne på hennes rum, och pratade med henne.

 

Vid ettiden så kom Borzko hem från gymmet.

 


 

Och eftermiddagen kommer att tillbringas i Globens Annex tillsammans med familjen. För vi ska se ”Riverdance – The farewell tour”. Och det ska bli såååå kul! :-D

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas ni får en trevlig och upplevelserik eftermiddag!

2010-01-10 @ 14:11:01
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Stina

Hej! Brukar läsa din blogg ca. 2 ggr i veckan, och det här har ingenting med det inlägget jag kommenterar att göra egentligen :-)



Har Jenny flyttat hem igen? Har själv en dotter i Jennys ålder som flyttade hem efter ett förhållande ganska nyligen, och även om det är tufft för henne just nu så tycker jag att det är ruskigt skönt att ha min tjej hemma igen! Nu ska jag inte sitta och anta saker här kanske, men det är ju en blogg trots allt. Tack för trevlig, lättläst läsning!

Kram

Stina

2010-01-10 @ 18:19:47
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det fick vi verkligen! Helt suveränt var det! :-)

2010-01-10 @ 18:35:07
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Stina: Hej! Kul att du kommenterade! Och kul att du gillar min blogg!

Men jag vill inte i nuläget kommentera Jennys liv.

2010-01-10 @ 18:36:38
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0