Dagens Dagbok – Söndagen den 3 januari 2010 – Eftermiddagen.


Eftermiddagen blev ungefär som förmiddagen. Jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr. Jag satt lite med datorn. Och till största del så läste jag i mina böcker.

 

Jag läste ut boken ”Karlstad zoologiska” av Hanna Hellquist. Jag började sen på, och läste också så småningom ut boken, ”Din heder” av Martin Svensson.

 

Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Han satt sen också och läste i sin bok en hel del, och höll också på och fixade med lite annat. Vid tretiden sen så åkte han hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Klockan fyra så hade Jenny beställt väckning. Och när hon hade vaknat till liv lite, så åt hon, jag, och Jimmy middag tillsammans.

 

Vi satt sen i vardagsrummet en stund och pratade lite, och Jenny tittade lite på teve.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

du måste nästan ha läsrekord det här jullovet :-D

2010-01-03 @ 20:00:19
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jo, det har ju blivit rätt så många böcker, till och med för att vara mig! ;-) Men många av dom är tunna, lättlästa och dokumentära böcker, som går väldigt fort att läsa.

2010-01-03 @ 20:28:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0