Dagens Dagbok – Söndagen den 31 januari 2010 – Hela Dagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse också. Jag gick då upp, duschade och gjorde mig i ordning. Ett stort glas kaffe, frukost, och lite nyhetsläsande i datorn blev det sen.

 

Jag bestämde mig för en hemmadag i dag, med mycket bokläsning, en hel del datorsittande, och lite hushållsbestyr.

 

Och så blev också dagen.

 

Jag läste i boken: ”Det blödande hjärtat” av Andrew Taylor.

 

Jag satt vid datorn och bloggade några inlägg, läste bloggar, läste nyheter, laddade upp fotografier på Facebook, fixade min Spotify-lista, och gjorde en massa annat vid datorn.

 

Och jag pysslade lite med diverse hushållsbestyr.

 

Kvällen fortsatte sen precis som dagen hade gjort.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0