Dagens Dagbok – Tisdagen den 12 januari 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag också. Och när jag kom hem så höll jag på en stund och pysslade med diverse hushållsarbete här hemma. Satt lite vid datorn en stund också.

 

Vid kvart i fyra så kom Jimmy hem från jobbet, och då åkte vi båda iväg direkt igen. Till Skanstull och till Blodcentralen där.

 

Vi lämnade båda två blod. Det var Jimmys tionde gång, och min sextiofjärde gång. Etthundratrettiosex hade jag i blodvärde.

 

Jimmy tog en t-shirt som tackgåva, och jag tog en liten present som jag ska ge till Jenny. Vi satt och fikade lite sen när vi var klara också.

 

Efter det så åkte vi direkt till Jenny på hennes jobb på McDonalds i Västberga. Jag hade ett ärende till henne där, och så passade vi på att äta middag där också. Jag åt en McFish, minimorötter och lättmjölk.

 

När vi sen kom hem till Farsta igen, så gick vi en sväng till centrum, eftersom jag hade ett ärende dit också.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

vilket bra blodvärde du har, måste vara er grönsaksbuffé : )

2010-01-12 @ 22:33:20
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Hahaha! Ja, det kanske det är! ;-)

2010-01-13 @ 13:59:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0