Dagens Dagbok – Torsdagen den 31 december 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Nyårsaftonskvällen blev lugn och skön, med bara Borzko och jag här. Egentligen så skulle vi ha träffat mina föräldrar, och firat med dom. Men mamma mådde inte riktigt bra, så hon ville bara vara hemma själv med pappa i lugn och ro.

 

Middag åt vi vid femtiden. Sen så satt vi och läste i varsin bok ganska så länge. Jag började att läsa i en ny bok, ”Supernova” av Marika King.

 

Vid åttatiden sen så satte vi igång teven. Först så tittade vi på ”Vinterkrysset” på TV4. Sen så tittade vi på ”Berg flyttar in”, också på TV4. Efter det så satte vi igång en dvd-film, och det blev den senaste Wallander-filmen ”Skytten”. När den var slut så tittade vi lite på slutet av ”Tolvslaget på Skansen”.

 

Åt och drack en massa gott gjorde vi förstås under kvällen. Och klockan tolv så stod vi förstås och tittade på alla fyrverkerier utanför. Ringde runt och önskade Gott Nytt År, gjorde vi förstås också, och messade en del.

 

Sen så satte sig Borzko och läste en stund igen. Och jag satte mig med datorn en stund. Och vid halvtvåtiden så somnade vi nog ungefär.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Ja, ni hade lika lugnt som vi med andra ord. God fortsättning! :-)

2010-01-01 @ 15:05:44
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var en mycket lugn och skön kväll! God fortsättning till dig också! :-)

2010-01-01 @ 15:14:55
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0