Jennys Blogg är stängd.


Med tanke på inlägget som jag skrev här nedanför, och att länken som jag la in där inte fungerar, så vill jag bara meddela att Jenny har stängt igen sin blogg för ett tag framöver.

Jag vet inte om hon kommer att öppna den igen, och inte i så fall när. Vi får väl hoppas att hon kanske börjar att blogga igen när allting lugnar ner sig lite i hennes liv.

Jag kommer inte att svara på några frågor här i min blogg, om Jenny och hennes liv. Jag hoppas att ni respekterar det.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad tråkigt:(hoppas att det bara är tillfället. Du får peppa henne när hon mår bra igen till att börja skriva:) ha det bra

2010-01-12 @ 15:36:15
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sanna: Ja, vi får se. Jag ska i alla fall försöka att peppa henne att börja att blogga sen igen.

2010-01-12 @ 18:42:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0