Sammanfattning av Jullovet 2009-2010.


Som vanligt så kommer då lite statistik över mitt jullov, som har varit nitton dagar långt. Statistik över andra jullov och sommarlov finns i kategorin "Statistik (Speciellt)". (Och ja, jag vet att jag är lite konstig som gillar statistik.) ;-D

Lästa böcker: 14.
Sedda filmer: 6.
Biobesök: 1.
Teveprogram: 14.
Promenader: 4.
Författarträffar: 2.
Frisörbesök: 1.
Besök i stan: 1.
Besök i Skärholmen med Jenny: 2.
Fikat hos mamma och pappa: 2.
Varit hemma hos Jenny i Tumba: 3.
Mamma och pappa fikat här: 1.
Middag hos svärmor: 1.
Antal gånger jag har träffat mina föräldrar: 5.
Antal gånger Jenny sovit här: 5.
Antal gånger jag har träffat Jenny: 11.
Antal kilo som jag har gått upp: 3.

Jag - Ledig: Nitton - Jobbat: Noll.

Borzko - Ledig: Nio - Jobbat: Tio.

Jimmy - Ledig: Elva - Jobbat: Åtta.

Jenny - Ledig: Sju - Jobbat Tolv.

 

Det har varit ett lugnt och skönt jullov. Det jag har gjort mest, det har väl varit att läsa böcker, äta en massa gott och onyttigt, och umgåtts mycket med mina nära och kära. Och det är väl det bästa man kan göra, tycker jag. <3

 

Och nu är det 107 arbetsdagar att jobba till Sommarlovet! ;-D

 

Här är mina nyårslöften 2010.

 

Och här är mitt viktmål.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad ofta jenny sover hos er nu? Hur kommer det sig? Fungerar det inge bra?

2010-01-09 @ 22:07:49
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Som jag har skrivit tidigare, så svarar jag inte på privata frågor när det gäller Borzko, Jimmy, och Jenny.

2010-01-09 @ 22:59:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0