Dagens Dagbok – Fredagen den 2 juli 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Efter att mobilen hade larmat klockan halvsju, så gick jag upp och genomgick mina morgonbestyr. Jag väckte sen Jenny klockan halvnio, och sen åkte vi båda iväg med bilen vid strax före nio.


Vi åkte till Farstastrandsbadet för att sola i ett par timmar, innan Jenny skulle jobba senare.


Här smörjer Jenny in sig med solskyddsfaktorslotion.



Varsin kaffe och varsin glass blev det lite senare.



Vi solade, pratade, lyssnade på musik, och hade det allmänt mysigt.


Sen vid elvatiden så kom mina föräldrar dit en sväng också.


Vid tolvtiden sen så gav vi oss alla iväg därifrån. Mina föräldrar gick iväg på en liten promenad. Och Jenny och jag åkte hem.


Jenny gjorde sig sen i ordning, och vid ettiden sen så skjutsade jag henne till jobbet. Hon skulle jobba ett pass mellan två och elva.


När jag kom hem till Farsta igen så åkte jag direkt till Centrum. Och sen var jag lite runt i ärenden.


Först var jag på Clas Ohlsson där jag köpte CD-skivor + fodral, och anteckningsblock. Sen var jag på Apoteket och köpte hudlotion. Där träffade jag också på en kompis från ”Kör för alla!”. Kul! :-) Efter det så var jag på Åhléns och köpte sminkborttagningsmedel. Och sen var jag också och köpte en födelsedagspresent.


Hemköp blev det sen, och uthämtning av ett stort bokpaket från Bokus. Och slutligen så handlade jag ett par kassar med matvaror.


Hem sen och uppackning av allt jag hade köpt. Höll sen på och fixade med lite alla möjliga hushållsbestyr här hemma. Och varvade lite med stunder med datorn på balkongen.


Jimmy kom hem vid fyratiden. Han bara duschade och gjorde sig i ordning. Sen så stack han iväg in till stan för att möta upp med kompisar. Dom skulle äta på stan, och sen ut och festa.


Jag åt middag, för mig själv, på balkongen. Och sen så satt jag där en stund med datorn igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0