Dagens Dagbok – Fredagen den 30 juli 2010 – Hela Dagen.


Även i morse så larmade min mobil klockan halvsju, och jag gick då upp, duschade, och genomgick alla morgonbestyr. Sen så blev det förstås frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn som vanligt.

 

Höll sen på och fixade med lite diverse hushållsbestyr här hemma en stund. Och jag satt också lite med datorn.

 

Vid tiotiden så gick jag ut på en promenad. Gick mot Larsboda, sen Farsta Strand, och sen gångvägen vid sjön Magelungen tillbaka mot Farsta. Gick i lite drygt en timme, och lyssnade på ett sommarprogram under tiden.

 

När jag kom hem igen så höll jag på som vanligt här hemma. Jag fixade och grejade med diverse hushållsbestyr. Jag läste lite i min bok. Och jag satt ganska så mycket med datorn. Lyssnade också på ett extra sommarprogram, från Ålands Radio, och under den tiden så broderade jag lite.

 

Middag blev det vid fyratiden. Och sen vid femtiden så tog jag bilen till Centrum och var på Hemköp och handlade fyra fulla plastkassar med matvaror.

 

Lyssnade sen på ännu ett sommarprogram, dagens, och broderade lite under tiden. Fortsatte sen att läsa i min bok, och varva med datorstunder.

 

Och så blev det lite ”True Blood” även i dag. Dom första två avsnitten av säsong två, tittade jag på.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0