Dagens Dagbok – Måndagen den 5 juli 2010 – Kvällen.


Jag satte mig sen ute på balkongen, och fortsatte att läsa i boken ”Dubbelspel” av James Patterson. Varvade lite med datorstunder ibland.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Efter att han hade ätit middag, duschat, och gjort sig i ordning, så satte han sig och tittade på en Hammarby-match på TV4 Sport. När matchen sen var slut så satte han sig också på balkongen och läste.

 

Vid tiotiden så gick Borzko och la sig för att sova, eftersom han ska upp klockan fyra i morgon bitti. Jag flyttade då in från balkongen, till vardagsrummet. Och jag läste även ut min bok. (Recension på den kommer på recensionsdagen, som är på onsdag).

 

Resten av kvällen tillbringade jag med datorn.

 

 


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

jag ska vidarebefodra din bloggadress till mamma :)

2010-07-06 @ 12:45:15
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Spiderchick: Tack så mycket! Så får vi se om hon gillar min blogg! ;-D

2010-07-06 @ 12:59:15
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0