Dagens Dagbok – Onsdagen den 28 juli 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med ett fotografi).


Under eftermiddagen så satt jag största delen av tiden på balkongen. Jag satt lite med datorn. Jag läste lite i min bok, ”Caipirinha med Döden” av Maria Ernestam. Och så lyssnade jag på två stycken sommarprogram, från i går och i dag, med Maria Akraka och Andreas Lundstedt. Medans jag lyssnade så broderade jag lite korsstygn på mina kylskåpsmagneter.


Eftersom jag hade ätit en så stadig lunch, så jag åt bara havrefras, färska hallon, och minimjölk till middag.



Fortsatte sen som tidigare, alltså med att sitta på balkongen, läsa i boken, och hålla på i datorn.


Så småningom så flyttade jag in från balkongen och till vardagsrummet. Och så blev det även i kväll två avsnitt av säsong två av serien ”True Blood”.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir du inte hungrig när du äter så lite till middag?

2010-07-29 @ 11:38:57
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Nej, inte när jag hade ätit så mycket till lunch som jag hade gjort i går.

2010-07-29 @ 14:12:19
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0