Dagens Dagbok – Torsdagen den 1 juli 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvsju, och jag gick då upp, och genomgick mina morgonbestyr. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn sen.

 

Ingen sol, helt igenmulet, väldigt blåsigt, men däremot varmt med arton grader, var vädret på morgonen. Inget strandväder alltså, men däremot promenadväder.

 

Så vid kvart i nio gick jag ut på en promenad. Jag gick runt omkring i Farsta i ganska så exakt en timme. Lyssnade på sommarprogrammet från i går med Per Holknekt under tiden.

 

När jag kom hem igen så höll jag på och fixade med lite alla möjliga hushållsbestyr här hemma. Och varvade lite med datorstunder.

 

Jenny hade beställt väckning klockan elva, och det fick hon förstås. Hon åt då frukost och jag tog en fika och lite tidig lunch med henne. Satt och pratade en stund förstås också.


Sen så gjorde sig Jenny i ordning för att åka och jobba ett pass mellan två och elva i dag. Och hon stack iväg vid halvettiden.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0