Tre sköna softa svenska skivor som jag lyssnar mycket på just nu i Spotify.


Ja, dom här tre svenska softa sköna skivorna lyssnar jag mycket på just nu, i min Spotify, när jag är på stranden, eller hemma.





Länk till Spotify - Oskar Linnros - Vilja bli.





Länk till Spotify - Fibes Oh Fibes! - 1987.






Länk till Spotify - Kent - En plats i solen.




Sen så lyssnar jag ju förstås också på min egen lista, med 450 låtar, med alla låtar som jag har haft som Dagens Låt här i bloggen. En mycket blandad lista! :-D

Länk till Spotify - "Bims Låtar - Dagens Låt från Bims Blogg".


Jag lyssnar också på Jennys lista - "Jenny Kullin".


Och på Jimmys lista - "Super".



Vad lyssnar ni på just nu? Länka gärna till era listor!

Det jag saknar, (och som jag inte har orkat sätta ihop själv), är en lista med blandad NY rock. Listor med blandad gammal rock finns det mycket av. Men jag skulle vilja ha en lista med BRA, NY, BLANDAD ROCK, med kanske bara några få gamla låtar iblandat. Typ som RADIOKANALEN BANDIT ROCK. Ingen som har en sån lista? Länka i så fall! :-D



Uppdaterat:


En länk till mina 25 favoriter just nu: "Bims Favoriter Sommaren 2010".




Kommentarer
Postat av: MariaJ

Tusen tack för din lista! Vilken service! Väldigt blandat :)

Ska lyssna på dina barns listor också när jag har tid.

2010-07-19 @ 17:41:39
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Varsågod! Kom gärna med listor till mig! ;-)

2010-07-19 @ 17:54:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0