Dagens Dagbok – Fredagen den 4 juni 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Höll först på och fixade med lite diverse hushållsbestyr här hemma. Och sen vid tretiden så satte jag mig på balkongen.

 

Jimmy kom hem vid halvfyratiden. Han var bara hemma en kort stund. Han duschade och packade en väska, och sen så stack han iväg igen. Han skulle upp till Norrtälje över helgen, till en kompis föräldrars landställe, tillsammans med några kompisar.

 

Jag fortsatte att sitta på balkongen. När solen var framme så solade jag, och när det var molnigt så satt jag med datorn i knäet.

 

Sen vid halvsextiden så gick jag iväg till centrum för att möta upp med Jenny som kom med tunnelbanan från stan. Vi var sen på Hemköp, där Jenny hämtade ut ett paket, och så handlade vi lite gott att äta till kvällen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0