Dagens Dagbok – Fredagen den 4 juni 2010 – Jobbet.


Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Och jag hade även i dag samma arbetsuppgifter som tidigare i veckan. Först städade jag matsalarna, sen fixade jag i ordning grönsakerna i skalen, och slutligen jobbade jag i disken med grovdisk och diskplock.

 

Vi serverade kycklingben, kokt ris, och brunsås i dag. Och vår salladsbuffé.

 

En av kollegerna var fortfarande sjuk i dag. Och en annan kollega var ledig i dag. Men en annan kollega, som egentligen inte jobbar på fredagar, kom och jobbade extra i dag. Och så hade vi vår praktikant som hjälper till så bra.

 

Så dagen blev bra i dag. Ingenting speciellt hände. Och allt flöt på bara bra.

 

Och så kom dagens bästa stund, fredag eftermiddag klockan två, och vi fick gå hem och fira helg.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0