Dagens Dagbok – Lördagen den 12 juni 2010 –Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med fyra fotografier).


Vid halvfyratiden så åkte jag, Borzko och Jimmy iväg i bilen, mot Heron City i Kungens Kurva.


Först gick vi och hämtade ut våra biobiljetter som jag hade bokat.


Sen gick vi till Pizza Hut för att äta middag.



Till förrätt åt jag vitlöksbröd med mozzarella och tomater. (Och dom glömde jag bort att fotografera).


Sen åt jag en grekisk pizza med bland annat fetaost, rödlök och svarta oliver på.



Och till efterrätt så åt jag en Rocky Road-glass.



Kaffe blev det efter maten, och två flaskor mineralvatten till maten.


När vi hade ätit klart så gick vi in en sväng på MediaMarkt och tittade lite, eftersom vi hade lite tid innan filmen skulle börja. Men det blev inga inköp i dag.


Klockan sex började sen filmen. Och det var den nya actionfilmen ”The A-Team” som vi såg. (Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg).


När filmen var slut så skjutsade vi Jimmy hem till en kompis. Dom skulle sen vidare in till stan för att festa.


Borzko och jag åkte hem. Vi plockade fram lite gott att äta och dricka, och sen så satte vi igång en dvd-film. Det blev komedin ”It’s Complicated”. (Recension kommer även på den i ett eget inlägg).


När filmen var slut så satte vi oss båda två och läste lite i våra böcker. Jag satt lite med datorn också.


Och nu är det Sommarlov! För nu har jag nagellack! ;-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det där din vigselring som du har på ringfingret? Ha ett trevligt sommarlov!

2010-06-13 @ 21:27:17
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Nej, det är inte min vigselring. Alla åtta ringar som jag använder just nu, är bara vanliga ringar i silver.



Min vigselring, och min förlovningsring är i gult guld, och dom ligger i byrålådan för tillfället. ;-)

2010-06-13 @ 22:11:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0