Dagens Dagbok – Måndagen den 14 juni 2010 – Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med fyra fotografier).


Vid niotiden så gick jag iväg hem till mina föräldrar.



Jag hämtade upp min Mamma och sen så gick vi till Vårdcentralen. Vi gick till Laboratoriet där Mamma tog några prover inför ett kommande läkarbesök.


Sen så gick vi till Plainer Hair Shop där jag bokade en tid till mig.


Och sen så gick vi iväg ut på en promenad. Vi gick ner till sjön Magelungen och gick till vänster längs strandpromenaden i ungefär en halvtimme. Sen så vände vi och gick tillbaka samma väg igen, och till Centrum igen.



Vi mötte sen upp med Jenny i Centrum vid halvelvatiden. Och sen så blev det lite shopping. Jenny och jag hjälpte min Mamma att handla lite nya kläder.


Sen så gick vi och fikade på Wayne’s Coffee.



Jag tog varma scones med cream cheese och marmelad, och kaffe.



Så småningom ville min Mamma gå hem, och då följde vi med henne hem. Och sen så gick Jenny och jag tillbaka till Centrum en sväng. Jenny handlade lite, men det blev ingenting shoppat för mig i dag.


När vi kom hem så hjälpte jag Jenny att färga/bleka/tona håret.


Och när hon sen var klar, så gick hon till Centrum igen, för att möta upp med en kompis den här gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0