Dagens Dagbok – Måndagen den 28 juni 2010 – Eftermiddagen + Kvällen.


När jag kom hem från stranden, vid halvettiden, så blev det lite lätt lunch och en fika. Sen så satte jag mig på balkongen, i skuggan, och läste i min bok. Varvade även med datorstunder. Och även med lite fixande med hushållsbestyr inomhus.

 

Vid halvfemtiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han hämtade bara upp mig, och sen så åkte vi direkt hem till en av mina jobbarkompisar. Dom hade lite problem med en dator, så Jimmy skulle hjälpa dom med det.

 

Han fixade datorn, och sen så satt vi och fikade på deras altan. Kladdkaka med vaniljsås blev vi bjudna på också.

 

Vid halvsjutiden så åkte vi hem mot Farsta igen. Och nästan samtidigt som vi kom hem, så kom både Borzko och Jenny hem från sina jobb.

 

Jenny hade redan ätit middag på jobbet, men vi andra tre åt middag vid sjutiden. Jenny gjorde sig bara i ordning, och sen så stack hon iväg hem till en kompis.

 

Resten av kvällen så satt Jimmy på sitt rum framför datorn. Borzko tittade på fotboll på teven. Och jag satt på balkongen och läste i min bok.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0