Dagens Dagbok – Onsdagen den 2 juni 2010 – Eftermiddagen + Kvällen. (Med två fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Höll först på och fixade lite med diverse hushållsbestyr här hemma. Sen vid tretiden så satte jag mig på balkongen och solade.

 

Middag åt jag vid fyratiden, på balkongen förstås. Och sen så satt jag med datorn en stund, också på balkongen.

 

Vid halvsextiden sen så gick jag till Centrum och mötte upp med Jenny som kom från jobbet. Hon hade ätit middag på jobbet också.

 

Först var vi på Hemköp, där jag skickade iväg boken till vinnaren i min boktävling. Handlade lite matvaror också.

 

Sen så gick vi runt och tittade lite på kläder i några affärer, innan vi gick hem.

 

När vi kom hem så satte sig både Jenny och jag vid min dator, och så lärde hon mig lite om Windows Movie Maker, så jag kan göra lite roliga videobloggar framöver! ;-)

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden, och Jimmy kom hem från sitt jobb vid sjutiden.

 

Dom åt då middag, duschade, och gjorde sig i ordning.

 

Sen så klippte Jenny håret på Jimmy. Eller rättare sagt så rakade hon av allt hår.

 

Här är FÖRE- och EFTER-bilder:

 

 

Jenny stack sen iväg för att träffa en kompis. Jimmy satte sig på sitt rum framför datorn. Borzko satte sig och tittade på fotboll på teve. Och jag satte mig med datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0