Dagens Dagbok – Onsdagen den 9 juni 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Var bara inne en kort stund, och sen så gick jag till Centrum en sväng. Var på Hemköp och hämtade ut ett bokpaket. Och handlade också lite.

 

När jag kom hem så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Och så varvade jag med datorstunder.

 

Vid halvfemtiden så gick jag ännu en gång till Centrum, den här gången för att möta upp med Jenny som kom hem från jobbet. Hon skulle till Systembolaget, så jag följde med henne dit. Vi köpte sen varsin glass, och sen gick vi hem.

 

(Fina dekorationer i Centrum).

 

 

Jimmy kom hem från jobbet vid strax före sex, och då åt vi middag tillsammans alla tre.

 



Kommentarer
Postat av: annebelle

Åhhh, nu kommer tiden då man önskar att man hade ditt jobb. :) Sommarlov...

2010-06-09 @ 21:18:56
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Annebelle: Ja, just i dag så förstår jag ju verkligen varför jag har det här jobbet! Efter dom två konferensdagarna nu så är jag ju ledig i SEXTIOFEM dagar! Många fördelar med det här jobbet. Men tyvärr en hel del nackdelar också...

2010-06-09 @ 21:22:59
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0