Dagens Dagbok – Söndagen den 20 juni 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen + Kvällen.


I morse så larmade mobilen klockan halvåtta, och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr.

 

Klockan nio så larmade Borzkos mobil, och då gick han upp och fixade i ordning sig.


Sen så blev det frukost för oss båda. Och sen vid tiotiden så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna.

 

Vid tiotiden så vaknade både Jimmy och Jenny. Då åt dom frukost, och jag tog en fika med dom.

 

Dom gjorde sig sen båda två i ordning. Och sen så åkte vi alla tre iväg i Jimmys bil.

 

Först så åkte vi till McDonalds i Västberga där vi släppte av Jenny. Hon skulle jobba ett eftermiddagspass även i dag.

 

Sen åkte vi till OKQ8 där Jimmy tankade bensin och kollade luften i däcken.


Efter det så åkte vi till Fagersjö. Jimmy har anmält sitt intresse på en lägenhet där, och vi ville se hur området såg ut.

 

Vi åkte sen hem. Jimmy satte sig framför datorn. Och jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr.

 

Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Vi satte oss sen båda två på vår övre balkong, och läste i våra böcker. Jag började på en ny bok: ”Häst häst tiger tiger” av Anita Ahrens.

 

Jimmy åkte sen iväg in till stan för att möta upp med en kompis, och skulle även äta middag där.

 

Och vid tretiden så åkte Borzko iväg hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Själv så fortsatte jag att sitta på balkongen och läsa. Varvade lite med datorstunder. Och lite allmänna hushållsgöromål. Middag åt jag för mig själv vid fyratiden.

 

Satt kvar på balkongen till framåt sjutiden, då solen försvann bakom huset framför. Då flyttade jag in, och fortsatte att läsa i vardagsrummet.

 

Vid åttatiden så kom Borzko hem igen, och då satte han sig också och läste i sin bok.

 



Kommentarer
Postat av: liindblaads

facebook e en grymt bra sida för alla åldrar

2010-06-21 @ 11:54:13
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Liindblaads: Håller absolut med dig! :-D

2010-06-21 @ 12:19:33
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0