Dagens Dagbok – Söndagen den 6 juni 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med tio fotografier).


Även i morse så larmade min mobil klockan halvåtta. Och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.


Borzkos mobil larmade klockan nio. Och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så åt vi frukost tillsammans.


Sen gav vi oss båda iväg, fast åt olika håll i dag också.


Borzko stack iväg till Farstahallen för att träna.


Och jag åkte iväg in till stan även i dag.


Jag gick av vid Hötorget och gick sen omkring lite och tittade på stan.


Gillar ju verkligen det här konstverket på Kulturhuset. Det ser så verkligt ut.



NK är ju fint utsmyckat nu också.



Framåt tolvtiden så gick jag till scenen vid Skeppsbron för att vara med på invigningen av ”Love Stockholm 2010”.



(Det kommer en film lite senare också från invigningen.)


Stod där i lite drygt en halvtimme och hörde på sång och tal.


Gick sen till Kungsträdgården, och där var det lite mer folk i dag, än när jag var där i går.



Köpte mig en glass där.



Efter ungefär tre timmar i stan så åkte jag hem till Farsta igen.


Ringde min mamma och pappa och frågade om jag fick komma över på en fika, och det fick jag.


Köpte med mig en bukett blommor och en liter jordgubbar.



Vi satt sen ute på deras balkong och fikade, pratade, och njöt av det underbara vädret.



Gick sen så småningom hem, och kom hem vid halvfyratiden. Borzko kom hem strax efteråt. Han hade först tränat. Och sen hade han varit och jobbat i ett par timmar, och kört ett extrapass. När han kom hem så bytte han bara från arbetskläder till vanliga kläder, och från lastbilen till personbilen, och så åkte han hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Själv satte jag mig med datorn ute på balkongen.



Kommentarer
Postat av: Snurran

vad goda de ser ut, jordgubbarna! :-P

2010-06-06 @ 20:51:38
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Och dom inte bara såg goda ut, utan dom var det också! :-D

2010-06-06 @ 20:55:54
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0