Dagens Dagbok – Tisdagen den 1 juni 2010 – Kvällen.


Och kvällen blev som vanligt lugn och skön. Jag satt ute på balkongen till sjutiden och läste i min bok.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag, och jag tog en fika och en pratstund då.

 

Större delen av resten av kvällen så satt både Borzko och jag i vardagsrummet och läste i våra böcker. Jag varvade lite med datorn också.

 

Jimmy satt på sitt rum, framför datorn. Jenny åkte hem till en kompis direkt efter jobbet.

 

Jag läste ut boken ”Ett perfekt offer” av Sophie Hannah.



 

Och så vill jag bara säga ett stort TACK till alla snälla kommentarer i videobloggsinlägget här under! :-D

 


Kommentarer
Postat av: Adam

Oj, jag brukar läsa din blogg nästan varje dag men sällan kommentera. Gillade helt klart videobloggen under, du framstår som MYCKET yngre nu än tidigare. Trots din helt klart yngre stil så kan texten ibland kännas lite "tantig" fast ändå mysig på nåt sätt. Efter att ha sett videoinlägget inser jag att du är lika gammal som min morsa, trodde du var mycket äldre innan. Mer videobloggar! =)

2010-06-02 @ 13:23:57
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Adam: Tack för din kommentar! Kul att du gillar min blogg trots att du är så pass mycket yngre. Och efter allt beröm som jag har fått, så ska jag definitivt ha fler videobloggar! ;-D

2010-06-02 @ 15:04:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0