Dagens Dagbok – Tisdagen den 22 juni 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med sju fotografier).


I morse så larmade mobilen också klockan halvsju. Och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr.


Borzko och Jimmy hade båda gått upp tidigare och åkt till jobbet som vanligt.


Jenny sov borta i natt, och kom hem vid halvåttatiden. Vi åt då frukost tillsammans och hade en pratstund. Sen så gjorde hon sig i ordning för att åka iväg och jobba ett pass mellan tio och sju.


Jag packade min väska och så stack jag iväg till Farstastrandsbadet vid niotiden. När jag kom dit, vid kvart över nio, var det nästan helt tomt. (Se mobilbloggad bild här).


Men det kom sen massor med folk, eftersom Parkteatern hade en barnföreställning med Clownen Manne.



I dag stod det att det var arton grader i vattnet, och det var några som badade. Dock inte jag…



Jag läste i min bok, och lyssnade på musik i Spotify i mobilen.



En caffe latte och en flaska vatten blev det enda som jag köpte i dag.



Förra gången som jag var på stranden, (här är inlägget om det), så var jag där i fyra timmar och blev väl lite väl rosa… Så i dag åkte jag hem efter tre timmar.


Kom hem vid halvettiden och åt då lite lätt lunch.


Beslöt mig för att göra lite nytta också, och tog bort lakanen i alla sängar, och slängde in i tvättmaskinen.



Sen tog jag med mig boken och datorn ut på balkongen och satte mig där.


Målade nytt nagellack på fingrarna.



Och på tårna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det ett café på stranden eller? =)

2010-06-22 @ 16:20:58
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Ja, det finns ett litet strandcafé med faktiskt rätt så bra utbud på ät- och drickbart! :-)

2010-06-22 @ 16:24:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

arton grader är inte så mycket, jag förstår att du inte hade lust att bada då :-)

2010-06-22 @ 21:06:50
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Nej, det får nog vänta lite med första doppet... ;-)

2010-06-22 @ 21:12:21
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0