Dagens Dagbok – Tisdagen den 8 juni 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Ingen var hemma när jag kom hem i dag, utan alla dom övriga tre familjemedlemmarna var på sina respektive jobb.

 

Höll sen på under hela eftermiddagen och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Varvade lite med stunder vid datorn också.

 

Och eftersom dom övriga tre skulle jobba sent i kväll, så åt jag middag för mig själv vid femtiden. Sällskap av datorn hade jag ju i och för sig. ;-)

 

Efter maten så satte jag mig och läste i min bok, ”Skuggans spel” av Lars Rambe.

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

typiskt att de var hemma igår när du jobbade sent och så blev det tvärt om idag :-/

2010-06-08 @ 19:46:49
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, men det gör inget! För snart är jag hemma dygnet runt i sextiofem dagar! ;-D Så då hinner jag nog med att träffa dom alla tre! :-)

2010-06-08 @ 20:35:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0