Dagens Dagbok – Torsdagen den 17 juni 2010 – Kvällen. (Med fem fotografier).


Jenny och jag satt och njöt på balkongen till framåt femtiden. Och då åt vi middag.


Sen gjorde vi oss i ordning, och så gick vi iväg för att möta upp med mina föräldrar. Och sen så gick vi alla fyra ner till Farstastrandsbadet för att se på Parkteater.


Vi kom dit ungefär en halvtimme innan det började, och det var nästan fullt då. Men vi hade i alla fall tur och fick platser på näst sista raden.


Det ser längre ut till scenen på fotografiet än vad det var i verkligheten. Vi såg faktiskt riktigt bra där vi satt.



Jenny och jag köpte remmar som vi åt medans vi väntade på att det skulle börja.



Pappa och mamma sitter och väntar.



Och om ni har tillfälle att se Musikteatern ”Stjärnsmäll – En utomjordisk revy” med Parkteatern i Stockholm i sommar, så kan jag verkligen rekommendera den. Den var jätterolig, och mycket bra sång och även dans. Och det är ju dessutom gratis. Här är en länk till mitt inlägg om det, där det sen finns länkar till bland annat spelprogram.


En timme och en kvart höll det på, och Jenny och jag var hemma vid halvniotiden igen. Både Borzko och Jimmy hade då kommit hem från jobbet och var hemma.


Sen hade jag och Jenny ännu en ”Sex and the City”-kväll. Vi såg avsnitt sju till tolv på säsong två.



Och lite gott att äta till blev det ju förstås också.


 

Och Jenny har också bloggat.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag har också SATC-boxen och plöjer igenom den då och då. Konstigt nog kan man se avsnitten om och om igen trots att man har sett dem typ arton gånger;-D



Saknar dagens "Bim Frågar" men såg jag rätt så var du ute på vift med dottern på stan;-)

2010-06-18 @ 14:57:26
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Johanna: Ja, jag har ju aldrig sett dom förut. Men Jenny har sett alla. Jag tycker att dom är jättebra, så jag ska se alla säsonger i sommar.



Bim Frågar kommer under kvällen! Har varit borta hela dagen! :-)

2010-06-18 @ 16:20:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0