Dagens Dagbok – Torsdagen den 24 juni 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Jag satt på balkongen till framåt femtiden, då Jenny kom hem. Vi gick då en sväng till Centrum. Först till Systembolaget där Jenny skulle handla. Och sen till Hemköp där vi båda skulle handla.

 

När vi kom hem så åt vi middag tillsammans. Sen gjorde sig Jenny i ordning och packade allting inför helgen.

 

Jag skjutsade sen hem henne till Robin. Hon skulle sova där i natt, och sen ska dom åka iväg tidigt i morgon bitti mot Örebro där dom ska tillbringa midsommarhelgen i sällskap av ett gäng kompisar.

 

När jag kom hem igen, hade Borzko kommit hem från jobbet. Efter att han hade ätit middag och gjort sig i ordning, så satte vi oss uppe i vardagsrummet.

 

Och så tittade vi på en dvd-film. Det blev ”Beck – 26 – Levande begravd”. Recension i separat inlägg som vanligt.

 

Efter filmen så gick Borzko och la sig, eftersom han ska jobba i morgon. Själv så satte jag mig då med datorn.

 

 


Kommentarer
Postat av: junitjej

Är Robin Jennys nya klille?

Vad tyckte du om bloggtipsen jag gav?

2010-06-25 @ 08:04:53
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Robin är Jennys vän.

Jag har inte tittat på några av tipsen som jag fick än. Det gör jag en regnig dag! ;-)

2010-06-25 @ 08:31:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0