Dagens Dagbok – Torsdagen den 3 juni 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag i dag. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.

 

En fin bukett blommor stod på bordet när jag kom hem, som Borzko hade köpt till mig i dag.

 

 

Borzko åkte sen iväg en sväng med bilen, för att tvätta den på ”Wash & Go” i Fagersjö.

 

Jag satte mig på balkongen och solade i en timme ungefär. Sen satt jag lite med datorn en stund.

 

När Borzko kom tillbaka hem igen så åt vi middag tillsammans.

 

Sen vid femtiden så stack jag iväg med bilen, för att hämta upp Jenny på jobbet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför fick du blommor?=)

2010-06-03 @ 20:50:20
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Jag mådde inte riktigt bra i morse och i förmiddags. Hade en sprängande huvudvärk, och kände mig hängig och trött. Så han köpte blommor till mig som en liten uppmuntran. Men sen började jag må bättre under dagen.

2010-06-03 @ 21:00:31
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Vilken otroligt söt och omtänksam man du har! Du kan verkligen skatta dig lycklig :-)

2010-06-03 @ 21:40:49
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Han kanske har en otroligt söt och omtänksam fru! Så han kanske också kan skatta sig lycklig! ;-D

2010-06-03 @ 21:45:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0