Dagens Dagbok – Torsdagen den 3 juni 2010 – Kvällen. (Med fem fotografier).


Hämtade upp Jenny på jobbet vid kvart över fem. Och sen så åkte vi bort till Kungens Kurva.


Här är min fina nytvättade bil.



Först var vi på MediaMarkt i Heron City. Jag tittade lite på digitala kompaktkameror, eftersom jag funderar på att köpa mig en ny. Men det blev inget köp i dag. En ny Web-Camera köpte jag i alla fall, eftersom min gamla har slutat att fungera.


Vi tittade lite på 3D-teve också.



Sen åkte vi till IKEA. Där köpte jag en till läslampa till vardagsrummet, en ny taklampa till Jimmys rum, två nya kuddar till Borzko, och lite saker till en kollega på jobbet.


En glass blev det också.



Och ett fotografi i hissen.



När vi kom hem till Farsta så var Jimmy hemma, och han hade nyss kommit från jobbet.


Borzko hade åkt iväg till sitt jobb för att hämta hem lastbilen inför morgondagens jobb.


Jenny var bara hemma en kort stund, och sen så åkte hon iväg för att träffa en kompis.


Jimmy hjälpte mig att installera min nya webcam, och vi testade sen lite olika funktioner på den. Skrattade så vi fick ont i magen gjorde vi. Och det kommer en liten videoblogg på det sen. ;-D


Resten av kvällen så satt Jimmy på sitt rum framför datorn. Borzko satt och läste i sin bok. Och jag satt med datorn i knäet.

 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket för boken, den kom igår och den är ju jättebra, hade svårt att släcka lampan i går kväll!

Trevlig helg!

2010-06-04 @ 07:08:44
URL: http://ladyliz.bloggplatsen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Lisa: Kul att boken kom fram så fort! Och jag hoppas verkligen att du gillar den! ;-D

2010-06-04 @ 16:47:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0