Sommar, sommar, sommar!



Sommar för mig, i radio och teve, är "Sommar" i P1, "Sommarkrysset" i TV4, och "Allsång på Skansen" i SVT1.

"Sommar" i P1 har jag redan bloggat om, HÄR!

Och även "Sommarkrysset" i TV4 har jag också bloggat om, HÄR!

Men det som är allra, allra mest SOMMAR för mig, det är nog "Allsång på Skansen". Varje sommarlov när jag var liten så tittade och lyssnade jag och min familj på det, ute på mina föräldrars landställe.

HÄR! är en länk till SVT:s sida om programmet.

Och HÄR! en länk till Skansens sida om programmet.

"Sommar" i P1 börjar lördagen den 26 juni.

"Allsång på Skansen" på SVT1 börjar tisdagen den 29 juni.

"Sommarkrysset" i TV4 har ju redan börjat, men nu är det uppehåll i fem veckor på grund av fotbolls-VM, och börjar åter igen lördagen den 17 juli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0