Vinnaren är utsedd!



Nu har jag utsett vinnaren i min lilla tävling.

Det var nio personer som var med och tävlade. Och helst så skulle jag ju vilja ge en skiva till er allihopa!

Ni hade alla så bra motiveringar, så det var svårt att välja ut någon. Nästa gång jag har en tävling så tror jag att jag bara lottar ut den, utan motiveringar. Så slipper jag välja!

Men jag valde i alla fall till slut ut en person. Och utan att tala om för min dotter Jenny vilken jag hade valt, så bad jag henne att säga vad hon tyckte. Och hon tyckte samma kommentar och motivering.

Så det blev den här:

"Postat av: Maria


Ååh vilket underbart pris! Jag älskar den här låten, tycker den är så mysig. :-)

Men det är inte till mig jag skulle vilja att skivan gick. Min mamma älskar Monica Dominique, jag skulle vilja överraska henne med den här skivan. Hon har flyttat 60 mil bort till sin kärlek, och jag vet att hon saknar mig och min syster lika mycket som vi saknar henne!

Tack för en bra blogg :-)"


Så grattis MARIA! Skriv ett mail till mig ([email protected]) med ditt fullständiga namn och din adress, så skickar jag den så fort som möjligt!

 

Och tack till er alla andra som var med. Bättre lycka nästa gång! Jag kommer säkert att ha flera tävlingar, för jag tycker att det är kul!

 



Kommentarer
Postat av: Maria

Men ÅH vad roligt! Hon kommer bli så glad! Och överraskad :-D Jag skickar ett mail nu. Kram/ Maria

2010-06-17 @ 11:16:09
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria: Kul att du blev glad! Och hälsa din mamma från mig! Jag har svarat på ditt mail nu! Kram! :-D

2010-06-17 @ 15:45:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0