Dagens Dagbok – Fredagen den 12 mars 2010 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Sen så höll jag på här hemma som vanligt med diverse hushållsbestyr. Varvade lite med stunder vid datorn också.


Vid halvfyratiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han hämtade bara upp mig, och så åkte vi iväg tillsammans i hans bil.


Först åkte vi till ”Wash & Drive” i Fagersjö, där Jimmy tvättade sin bil.



Sen åkte vi till Farsta Centrum för lite inköp.


Först var vi på Apoteket där jag handlade Glukosamin. Sen var vi på Systembolaget där Jimmy handlade öl. Sen var vi på Bokia där jag handlade ett födelsedagskort. Och sen var vi på Hemköp och handlade lite gott att äta till kvällen.


Vi var också i Farsta Tobak och hämtade ut biljetterna som jag bokade och betalade i går.



När vi kom hem igen så åt vi middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0