Dagens Dagbok – Fredagen den 12 mars 2010 – Kvällen.


Vid sextiden så åkte jag iväg i bilen för att hämta upp Jenny på jobbet. Sen så åkte vi bara hem med bilen, och så gick vi en sväng till centrum. Vi gick till Phone House och Jenny hämtade ut sin Nokia N97:a som har varit inlämnad på reparation.

 

Sen gick vi hem, och Jenny gjorde sig i ordning för att gå ut och festa på sin sista kväll som tonåring. Jimmy skjutsade henne sen hem till en kompis, där hon skulle börja kvällen.

 

Jimmy och jag satte oss sen uppe i vardagsrummet och tittade på ”Lets Dance”. Åt och drack en massa gott gjorde vi förstås också.

 

Borzko kom sen så småningom hem från jobbet, vid halvniotiden, och efter att han hade duschat och gjort sig i ordning, så gjorde han mig och Jimmy sällskap i vardagsrumssoffan.

 

I pausen mellan dom två ”Lets Dance”-delarna så tittade vi på humorprogrammet ”Solsidan”.


Sen så satte sig Jimmy på sitt rum, framför datorn. Borzko läste i sin bok. Och jag satte mig en stund med min dator i knäet.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0