Dagens Dagbok – Fredagen den 26 mars 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem, för hon var ledig i dag, eftersom hon skulle jobba ett nattpass i natt.

 

Vi stack sen direkt iväg med tunnelbanan in mot stan, för lite shopping för oss båda två.

 

Först gick vi till en resebyrå och hörde oss lite för om resor till Thailand… ;-D

 

Sen så blev det shopping, shopping och shopping. ;-)

 

Jag köpte mig ett par svarta Puma-sneakers på Stadium. Sen så blev det en svart fuskskinnjacka till Borzko, en svart fuskskinnjacka till mig, och ett par blåa jeans till mig, allt från H&M. (Bilder kommer i ett separat inlägg).

 

Jenny handlade också en hel del, men det kanske hon själv bloggar om.

 

Middag åt vi på John Chris. Det blev deras favorit, ljummen pastasallad. Jenny tog med kräftstjärtar, och jag åt en med fetaost, oliver och soltorkade tomater. Fika blev det där också.

 

Fortsatte sen att shoppa och titta i affärer fram till klockan sju, när dom flesta affärerna stängde, och då åkte vi hemåt. (En mobilbloggad bild från Hötorgets tunnelbanestation finns längre ner).

 

(Bilder från eftermiddagen kommer i ett separat inlägg).

 



Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Hur många svarta fuskskinnsjackor har du nu egentligen?! :D

2010-03-27 @ 12:54:35
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Viola Vamp: Jag har faktiskt bara två! För en var ett litet felköp, så den har Jenny fått! :-)

2010-03-27 @ 12:58:48
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0