Dagens Dagbok – Lördagen den 27 mars 2010 – Kvällen.


Efter middagen, fikat, och pratstunden med min älskade familj, så satte jag mig och läste i min bok. Borzko satte sig också och läste. Jimmy satt på sitt rum framför datorn. Jenny satt också på sitt rum en stund framför datorn, och sen gjorde hon sig i ordning för att åka och jobba.

 

Jag läste ut boken ”Ursäkta, din själ dog nyss” av Danny Wattin.

 

Vid åttatiden så åkte Jenny iväg till jobbet för att jobba ännu ett nattpass.

 

Vi övriga tre som var kvar hemma satte igång teven och så tittade och lyssnade vi på ”Körslaget”.

 

Efter att det var slut så satte vi igång en dvd-film. Det blev filmen ”The Taking of Pelham 123”.

 

När filmen sen var slut så satt jag med datorn en stund.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0