Dagens Dagbok – Lördagen den 27 mars 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.

 

Vid åttatiden så kom Jenny hem från sitt nattpass på jobbet. Hon gick då och la sig för att sova nästan på en gång.

 

Borzkos mobil larmade klockan nio, och han gick då upp och genomgick sina morgonbestyr. När han sen var klar, och hade ätit frukost, så gick han iväg till Farstahallen för att träna.

 

Jag höll på med en massa nytta här hemma hela förmiddagen. Tvättmaskinen, torktumlaren, och diskmaskinen jobbade också.

 

Månadens tråkigaste gjorde jag också, betalade räkningar och fixade alla överföringar.

 

Höll på och fixade, grejade, pulade, donade, och pysslade med diverse hushållsbestyr här hemma. Och så varvade jag med lite stunder vid datorn.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0