Dagens Dagbok – Måndagen den 15 mars 2010 – Kvällen.


Vid halvsjutiden sen så gick jag en sväng till Centrum och till Hemköp för att hämta ut ett bokpaket. Det var min fyrtionde recensionsbok som kom. Nu har jag tretton och en halv recensionsbok att läsa.

 

Jimmy kom sen precis hem från jobbet, och hämtade upp mig i Centrum på vägen hem. Han hade haft möte efter jobbet, det var därför han var så sen.


Precis när vi kom hem, vid sjutiden, så kom också Borzko hem från jobbet.

 

Borzko och Jimmy åt middag, och jag tog en fika och en pratstund med dom.

 

Resten av kvällen så satt jag och läste i min bok.

 

Borzko satt också och läste i sin bok.

 

Jimmy satt framför sin dator.

 

Och Jenny jobbade.

 

 


Kommentarer
Postat av: raketmormor

Har du coolat ner dig nu eller? Jag känner en orolig ådra i kroppen när du ändrar tonläge. Du har verkat vara en sympatisk människa, men nu lyser falskheten igenom. Jag gillar inte att du verkar så arg på mig. Ska du göra några coola tattosar då? Är du och coola Jocketheman vänner?

2010-03-15 @ 22:04:03
Postat av: Anonym

Men gud vilken konstig kommentar!

2010-03-15 @ 22:36:20
Postat av: Anna

Tack för grattiset! jag hoppas att jag och min dotter får en lika fin relation som du och din dotter i framtiden, just nu vt jag bara detta: jag kan inte bli mätt på henne :D

2010-03-16 @ 11:31:00
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Raketmormor: "Ingen svarskommentar"

2010-03-16 @ 15:04:06
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Ja, eller hur?!? Har fått konstiga kommentarer från samma IP-nummer förut...

2010-03-16 @ 15:04:44
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Härligt det låter! Att du inte kan bli mätt på henne! Det är så det ska kännas! Och tack för berömmet om min och Jennys relation! Kram! :-D

2010-03-16 @ 15:05:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0