Dagens Dagbok – Onsdagen den 24 mars 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Parkerade bara bilen och var inne en kort stund, och sen så gick jag till Centrum.

 

Köpte mig en ny liten svart handväska på Åhléns för 200:- kronor. Och hämtade ut bokpaket på Hemköp.

 

Sen gick jag till Torget och köpte en bukett tulpaner, och så gick jag hem till mina föräldrar för att fika.

 

 

Satt där och fikade och pratade i lite drygt en timme, och sen så gick jag hem igen.

 

Var bara hemma en kort stund nu också, och sen så kom Jimmy hem från jobbet och hämtade upp mig.

 

Vi åkte sen hem till en av mina jobbarkompisar, för Jimmy skulle hjälpa familjen med deras datorer.

 

Jimmy fixade det han skulle, och sen så satt vi och fikade och pratade med flera ur deras familj.

 

Sen åkte vi hem, och när vi kom hem så åt vi middag.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

åh, vilka fina tulpaner! Gillar när det är blandade färger :-)

2010-03-24 @ 20:40:29
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag gillar nog också dom bäst. Fast jag gillar att köpa olika! :-)

2010-03-24 @ 20:44:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0