Dagens Dagbok – Onsdagen den 31 mars 2010 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jenny var hemma när jag kom hem, för hon hade en ledig dag i dag.


Vi gick sen nästan direkt till Centrum och tog T-banan in mot stan. Klev av i Skanstull, och gick in i Ringens Köpcentrum.


Lite shopping blev det först. Och sen så gick vi och fikade. Vi tog varsin stor ostfralla, och så delade vi på ett vaniljhjärta och en chokladboll. Jag drack en caffe latte.



Sen så gick vi ut och tog bussen upp till Södersjukhuset, för jag hade fått en tid för Mammografi.


När Mammografin var klar, så tog vi bussen ner till Skanstull igen. Och så tog vi sen T-banan till Medborgarplatsen.


Och så blev det mer shopping, den här gången uppe på Götgatsbacken.


När vi hade shoppat klart så gick vi bort till Medborgarplatsen igen, och så var vi och fikade igen. Den här gången drack jag en chai latte, och åt ingenting.



Sen gick vi till T-banan, och så skiljdes vi åt där. Jenny åkte mot jobbet, för hon skulle på ett möte klockan sju. Och jag åkte hem till Farsta.


(Bilder på det jag shoppade kommer i ett separat inlägg).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0