Dagens Dagbok – Söndagen den 21 mars 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Borzkos mobil larmade klockan sju. Han gick då upp, och så åkte han iväg för att hämta hem Jenny från jobbet. Hon har jobbat otroligt mycket den här helgen, så vi har hjälpt henne med hämtning och lämning ett par gånger.

 

Min mobil larmade klockan halvåtta, och jag gick då upp. Ungefär samtidigt så kom Borzko och Jenny hem. Jenny gick då och la sig för att sova, och jag lovade att väcka henne klockan fyra i eftermiddag.

 

Borzko la sig för att sova en stund till också. Själv så duschade jag och gjorde mig i ordning. Sen blev det en fika och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Klockan nio så larmade sen Borzkos mobil för andra gången. Efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så blev det frukost, fika, och en pratstund i köket.

 

Sen så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna. Själv så satte jag igång med att fixa lite med diverse hushållsbestyr. Och jag satt också lite med datorn.

 

Satte mig sen och läste i min bok: ”Inte utan min mamma” av Pia Ingström.

 

Och utanför fönstret så regnade det… :-(

 

Vid elvatiden så vaknade Jimmy och gick då upp. Han åt då frukost, och jag tog en fika och en pratstund med honom.

 

Fortsatte sen att läsa i min bok.

 

Och utanför fönstret så snöade det… :-/

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0