Dagens Dagbok – Söndagen den 28 mars 2010 – Eftermiddagen.


Jimmy vaknade och gick upp vid tolvtiden. Han åt då frukost, och jag åt lunch, och vi tog även en fika och en pratstund.

 

Han satte sig sen på sitt rum, framför datorn. Jag återgick till att varva läsning i min bok, med datorstunder.

 

Borzko kom hem från gymmet vid tvåtiden. Han satte sig då också och läste en stund i sin bok.

 

Vid halvfyratiden sen så åkte Borzko iväg till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Jag satte mig en stund och sjöng och tränade på låtarna i ”Kör för alla!”

 

Sen vid fyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans.

 

Efter middagen så satte jag mig och läste igen, och läste också ut boken ”Bara betydelsefulla dör” av Varg Gyllander.

 

Började sen på en ny bok ”En tyst minut” av Siegfried Lenz.

 

Jenny kom sen hem vid halvsextiden.

 



Kommentarer
Postat av: Katarina

=D Tänk på Volymen va!! fniss

2010-03-28 @ 21:49:46
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Katarina: Ja, med min sångröst så stör jag säkert grannarna! ;-D

2010-03-29 @ 14:43:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0